• burcunuzda size en yakın bulduğunuz özellikler

    123.
    koç: inatçılık ve hırs en çok uyanı galiba.
    ... bada
  • en sevdiğimiz klasik müzik parçası

    7.
    beethoven - virus
    vivaldi - storm
    vittorio monti - czardas
    johannes brahms - hungarian dance.
    2 ... bada
  • stajyerine maaş veren kurumlar

    16.
    onların ben alnından öpeyim.Mis gibi motivasyon.Valla para almadan iş yapmak çok koyuyo insana tabi ki bi şeyler öğreniyoruz en büyük artısı bu ama üç beş cebimize bir şeyler girseydi de fena olmazdı hani.
    3 ... bada
  • matematiği iyi olan insan

    98.
    bizim milletin niye böyle her şeyde bi kusur bulma, açık arama huyu var anlamak zor cidden.Adam matematigi iyi olan insan başlığı altına yok fizik yapamaz yok egoisttir kibirlidir vs. yazmış.kardeşim manyak mısınız bir insan her alanda başarılı olabilir mi?Takdir et geç lan.Sadece matematik yapanı değil sözel yapanı da et, kolayca yabancı dil öğrenebileni de,güzel sanatlara yeteneği olanı da.Kaldı ki herkes matematik yapacak diye bi kaide de yok.Hee şu türev integral çözebildiği için kendini matematik dahisi sananlara falan da önerebileceğim çok güzel matematik kitapları var.Tamamen sözel yazılmış okuduğunu anlamaya dayalı.
    4 ... bada
  • odanın kapısını kapatmadan uyuyamayan insan

    30.
    Kapı açıkken oturmam bile odada bırak uyumayı.Sanki izleniyomuşum hissi veriyo çok rahatsız edici.
    1 ... bada
  • evlilik düşünmeyen kadının hayattaki amacı

    39.
    tek amacı evlenmek olan kadınların amacından daha dolu amaçlar olduğu kesin.
    ... bada
  • farklı bir çekiciliği olan insanlar

    13.
    herkesin içten içe kendine yakıştırdığı bir sıfat.
    -1 ... bada
  • en sağlam kuralın nedir

    19.
    kimsenin karşısında ağlama.
    1 ... bada
  • bir erkek neden aldatır

    59.
    göt oğlanı olduğundan?Ne istediğinizi siz de bilmiyosunuz ki kardeşim.Adam neye sahipse tersini istiyo.Güzel kadınla birlikteyse çirkinle aldatır.Uzunla birlikteyse kısayla.Sarışınla birlikteyse esmerle böyle uzar gider bu.
    7 ... bada
  • erkeğin aşırı sevmesinden kız hoşlanmaz

    5.
    ben de hoşlanırım yani hoşlanırdım herhalde hiç çok sevilmedim ne bileyim.
    2 -1 ... bada
  • en ideal kız meslekleri

    33.
    ciddi ciddi meslek yazanlar var ya manyak mısınız?Kişinin severek yaptığı iş ideal mesleğidir tabii ki.
    1 -1 ... bada
  • bir insanın kalitesini gösteren detaylar

    29.
    detay değil ama elinde hiçbir şey olmadığı zamanki sabrı ve her şeye sahip olduğu zamanki tavrıdır.
    2 ... bada
  • ruh sağlığını korumanın yolları

    83.
    basit yaşamak.
    4 ... bada
  • matematiği anlayamamak

    12.
    öncelikle problemin ne olduğunu iyi analiz etmelisin.Problemde senden ne istediğine odaklan.Daha sonra çözüme ulaşacak adımları kafanda belirle hatta daha kolay olması açısından bir kağıda yazabilirsin.Adım adım işlemleri takip ederek çözmelisin arada anlamadığın adımı aman neyse bunu anlamasam da olur sonucu anladım deyip geçme başka bir problemde o atladığın adım karşına çıkacak emin ol.Matematik izleyerek ya da dinleyerek öğrenilebilecek bi ders değil kesinlikle elinde kağıt kalem bulundur.Problemleri kendi başına çözmelisin aksi takdirde dünyanın en iyi profundan bile ders alsan boş.Basit şeyleri bile not almakla başla.Derste dinleyip anlasan bile aradan zaman geçtiğinde unutabilirsin basit notlar çok işine yarayacak.Bunlar matematik dersinden geçmen için yeterli şeyler ama matematiği olduğu gibi anlayabilmek bambaşka bir şey tabi ki.Okullarda genelde bizden istenilen de problem çözme yeteneğidir zaten.
    4 ... bada
  • kadınların vajinam var şımarıklığı

    7.
    %80-90'ında var olan şımarıklıktır bunlara prim veren erkekler de ağlayıp sızlamasın hiç.
    4 ... bada
  • 1 60 boyuyla kahvaltı yapan kız

    109.
    1 60'ım ama güldüm entrylere hahah.
    3 ... bada
  • kızlar neden açık giyinir

    110.
    yaa şu kendisi için giyinir triplerinize bitiyorum hee.Evet 0 derece havada kendisi icin giyiniyo çok doğru sonra titreye titreye dolaşıyolar.Yazın da serinlemek içinmiş hadi ordan erkeklerin bir çoğu koyu kot giyiyo be hava bi kızlara mı sıcak?Önce kendinizi bi kabul edin.Basbayağı ilgi için işte.Yolda yürürken dikkat çekmek hoşunuza gittiği için.istediğiniz kadar inkar edin temelde nedeni bu.
    3 ... bada
  • sevgiliyi telefona nasıl kaydedersin

    26.
    Ne fark eder sonunda silinecek nasıl olsa.
    2 ... bada
  • muse

    446.
    Resistance ile gönlümde taht kurmuş fakat son şarkıları Dig Down la beklentimi karşılayamamış gruptur.
    1 ... bada
  • huzur veren yerler

    62.
    Yalnız kalabildiğim her yer yeter ki yalnız kalabileyim. Şu sıralar ihtiyacım olan tek şey.
    2 ... bada
  • yeni şeyler getiriyorum